U slučaju bilo kakve situacije, molimo Vas kontaktirajte
Prilikom preuzimanja kupljene robe dužni ste istu pregledati jer naknadne reklamacije zbog vizualnog stanja robe i isporučene količine nećemo prihvatiti.
U slučaju bilo kakvog vizualnog oštećenja robe potrebno je odmah prijaviti telefonskim putem ili putem elektronske pošte. Oštećenu robu potrebno je fotografirati, kratko opisati oštećenje i poslati na e-mail adresu trgovina@pegasus.hr zajedno sa slikom računa. Odgovor slijedi u najkraćem mogućem roku.
Zbog mogućih razlika u tonovima i kalibrima, povrat ili zamjena pločica nisu mogući.
Trgovina Pegasus d.o.o. nije odgovoran za količine kupljenih pločica Molimo Vas da prije kupnje provjerite s izvođačima radova izračun potrebne količine pločica.
Ugradnjom kupljene robe gubite pravo na reklamaciju jer ste istu dužni pregledati prilikom preuzimanja u našem skladištu, prodajnom salonu ili u vrjeme dostave našim vozaćem.
Posebno naručenu robu koja nije dio lagerskog asortimana nije moguće zamijeniti ili vratitit.
Ukoliko kupac odustane od narudžbe, uplaćeni predujam ne vraćamo.
Temeljem odredbe stavka 8. članka I. Zakona o zaštiti potrošača (NN 78/07, 125/07, 79/09, 89/09) obavještavamo potrošače da pismene primjedbe i prigovore na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti putem elektronske pošte na adresu trgovina@pegasus.hr ili pisanim putem na adresu
TRGOVINA PEGASUS d.o.o.
Industrijska ulica 13, 10 431 Sveta Nedelja
Temeljem istog zakona obavezujemo se odgovoriti na Vaš prigovor u pismenom obliku najkasnije petnaest (15) dana od zaprimanja dopisa na adresu koju ste naveli.
Potrebni podaci su ime i prezime osobe koja podnosi prigovor i točna adresa za dostavu dogovora.
Prigovore smo dužni čuvati u elektronskom ili pismenom obliku godinu dana.